22 Aralık 2012 Cumartesi

Sanırım Tam Olarak Kalbimden!

 İşe önce her şeyi anlatmakla başlamalı sanırım. Anlatmam lazım içimdeki dökmem lazım beni tanımayan birilerine bile olsa bir şeyler söylemem lazım sanırım. Tam olarak 32 saat önce sevgilim tarafından terk edildim. Hemde öyle böyle değil evlat acısı gibi koydu yemin ederim. İnsanlar nasıl unutuyorlar eskiyi bir türlü çözemediğim için uzatmaları oynadığımız bir ilişkim vardı. Hiç beklemediğim anda beklemediğim yerden vuruldum. Sanırım tam olarak kalbimden!
Tam olarak 25 saattir de konuşmuyoruz. Onu en son arayan da yine ben oldum. Onu arayan beynime edeyim! Ben belki bir şeyler yolunda gider barışırız düşüncesiyle ararken bunu bana işim var dedi ya bildiğiniz işim var dedi. Ne yapacağımı da bilemedim affedersin deyip kapattım. O zamandan sonra da ne ses var ne soluk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder